رویههای بازگرداندن کالا
✔ کالاهایی که بسته بندی آنها باز نشده باشند بی قید و شرط مرجوع میشوند.
✘ کالاهای بهداشتی استفاده شده به هیچ عنوان مرجوع نمیشوند!
- کالاهایی که در هنگام حمل و نقل آسیب دیده باشند قابل مرجوع هستند.
- هزینه های مرجوعی کالا بعهده مشتری میباشد.
- 72 ساعت بعد از مرجوعی کالا , وجه به حساب مشتری واریز میشود.
- مدت زمان ثبت مرجوعی کالا 24 ساعت میباشد.
- کالاهایی که به اشتباه از انبار سام برگ ارسال شده باشند 100درصد قابل مرجوع کردن بدون هزینه پستی است.
- از پذیرفتن کالاهایی که از نظر ظاهری تغییرات و شکستگی توسط مشتری ایجاد شده معذوریم.
- کالاهایی که با اطلاعات ارائه شده در سایت مغایرت دارند قابل مرجوع کردن هستند.
- مرجوع کردن کالای استفاده شده به بهانه تست کردن(ببینم اصل هست) اکیداً ممنوع میباشد.
- کالاهایی که بسته بندی نداشته باشند و بدون بسته بندی ارسال شده باشند قابل مرجوع کردن است.
- وجه نقد به کالاهایی که بعد از 24ساعت مشمول مرجوع شوند تعلق نمیگیرد و مبلغ کالا به کیف پول کاربر واریز میشود.
- به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد.
- کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد.
- در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا ۷ روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. (که لازم بذکر است باید طی ۲۴ ساعت ابتدایی تحویل کالا, تیکت مرجوعی از طریق واتس آپ یا فرم مرجوعی در انتهای صفحه ثبت شود)
- برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا ۲۴ساعت پس از دریافت بسته، با امور مشتریان سام برگ تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا موضوع را به امور مشتریان سام برگ اطلاع دهید. برای تماس یکی از این دو روش را انتخاب کنید:
1 – با شماره 02191300725 با امور مشتریان سام برگ تماس بگیرید.
2 – در فرم مرجوعی انتهای همین صفحه، با عنوان “تقاضای ارجاع کالا” یا “مرجوعی” برای امورمشتریان سام برگ تیکت ارسال کنید.
3 – ازطریق واتس آپ تقاضای خود را به کارشناسان ما ارسال کنید 09197136860 – 09197136861 در توضیحات پیام، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا کارشناسان ما درخواست شما را بررسی کرده ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود.
خرید کالا و پرداخت آنلاین از جانب مشتری بمنزله پذیرش تمام قوانین سایت سام برگ میباشدو فروشگاه سام برگ نیز متعهد میشود تا کالا را برای خریدار ارسال کند و انصراف از خرید به هر دلیلی از جانب خریدار نیاز به بررسی دارد و بعد از انجام پروسه توسط تیم حسابداری سام برگ, مبلغ تنها به حساب شخصی خریدار بازگردانده میشود.
در صورت تأیید مرجوعی کالا ، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا ، لطفاً مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید.
واحد خدمات پس از فروش سام برگ
میتوانید درخواست مرجوعی خود را به ایمیل support@sambarg.ir نیز ارسال کنید یا با پر کردن فرم زیر ثبت درخواست مرجوعی کنید.
این فرم تماس فقط برای کاربران وارد شده در دسترس می باشد.