فروشگاه سام برگ
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راه هایی برای لاغر کردن ران و ساق پا

اگر پاهایتان چاق و بد فرم هستند می‌توانید بدون عمل‌های جراحی به فرم ایده آل خود برسید. برخی‌ها با وجود نداشتن اضافه وزن، از داشتن ساق پای درشت و چاق خود رنج می‌برند. فرم نامناسب ساق پا باعث می‌شود تا از پوشیدنِ لباس‌هایی که دوست دارند، محروم شوند. پیشنهاد ما به شما انجام تمرینات ورزشی متمرکز و موثر بهمراه استفاده از چسب های لاغری واندر پچ بر ماهیچه‌های ساق پا است و به همین منظور تصمیم گرفتیم که در این قسمت از مقاله سایت سام برگ مؤثرترین محصول ورزشی برای لاغر کردن ساق پا را به شما معرفی کنیم.
 
 

تجمع چربی در ساق پا

چربی معمولا به طور یکسان در بدن توزیع می‌شود، اما ممکن است شما در برخی از نقاط بدن با مشکل انباشته شدن چربی بیشتر مواجه باشید. دلیل این موضوع معمولا به ژنتیک برمی‌گردد. ساق پا یکی از نقاط بدن است که توانایی ذخیره چربی به طور متمرکز را دارد.

چاقی ساق پا و ران‌ها ممکن است از چند نوع سلول چربی تشکیل شده باشد:

– چربی زیر پوستی (Subcutaneous fat): رایج‌ترین قسمتی از بدن که این نوع چربی در آن انباشته می‌شود ران‌هاست. جای این سلول‌های چربی دقیقا زیر پوست است.

– چربی درون ماهیچه‌ای (Intramuscular fat): این نوع سلول چربی در بین ماهیچه‌ها پخش می‌شود. شبیه لایه‌‌های چربی که در گوشت می‌بینیم.

لاغر کردن ساق پا

لاغر کردن ساق پا می‌تواند تاثیر زیادی در خوش فرم شدن بدن و زیبایی کلی افراد داشته باشد. برای داشتن ساق پایی خوش فرم و زیبا پیشنهاد ما به شما انجام تمرینات ورزشی متمرکز و موثر بر ماهیچه‌های ساق پا بهمراه استفاده دوره ای از چسب های لاغری واندرپچ است.

از ورزش هایی که به  کاهش چربی و خوش فرمی ساق پا می‌انجامد می‌توان به دویدن، دوچرخه سواری و پیاده روی کردن اشاره کرد. این تمرین ها باعث می شوند که چربی اضافه ساق پا شما سوخته و پاهایتان عضله‌ای و بدون چربی اضافه شوند.

• آب کردن چربی پا به تنهایی، می‌تواند باعث شل و آویزان شدن پوست پاها شود. به همین دلیل شما باید در کنار لاغر کردن ساق پا زمانی را هم به تقویت عضلات‌ خود اختصاص دهید.

• همان طور که می دانید داشتن تغذیه مناسب و ورزش مرتب مهم ترین راه های تناسب اندام می باشند.

راههای برای لاغر کردن ران و ساق پا

برای لاغری ران و ساق پا روش های مختلفی است که به آن می پردازیم.قدم زدن به میزان ۵ هزار تا ۱۰ هزار در روز که معادل سه تا شش و نیم کیلومتر است ران شما را لاغر می کند. یکی دیگر از روشهای لاغری ران و ساق پا دویدن روی پله ها می باشد به مدت نیم ساعت. طناب زدن هم کاملا برای برای لاغری ساق و ران پا تایید شده است. حرکت پروانه هم برای لاغری ران و ساق پا توصیه میشود. دوچرخه سواری هم چربی های ران پا را می سوزاند. یکی از مفرح ترین روشهای لاغری ران پا نیز رقصیدن است. راه دیگر لاغری دنبال کردن یک ورزش است. راه دیگر انجام حرکت لانج است. سعی کنید کالری سوزانده شده در روز بیشتر از کالری دریافتی تان باشد. هرگز به دنبال گشنگی کشیدن نباشید که تاثیرش عکس خواهد بود. در شب کمتر از وعده های دیگر غذا بخورید. و در آخر به شما توصیه می کنیم آب زیاد بنوشید. راه های دیگری هم وجود دارد مانند خرید اینترنتی چسب لاغری ران و ساق پا که باید چسب های خوب را بشناسید ، مثلا چسب لاغری ساق و ران پا واندر پچ اصل کره مفید است ولی روی چسب های تقلبی اصلا حساب باز نکنید.

آشنایی با چسب لاغری گیاهی واندر پچ Wonder pach

چسب لاغری ساق پا مدل شکمی بوده که بر روی قسمت ران و ساق پا به مدت شش تا هشت ساعت در روز قرار می گیرد و یک روز در میان باید استفاده شود. در بسته آن شش عدد چسب وجود دارد که برای مصرف ده روز استفاده می شود و برای دوره یک ماهه که توصیه می شود توسط پزشکان ، باید سه عدد چسب لاغری ران پا و ساق پا را خریداری نمایید.

حرکات کششی پا

ورزش های کششی پا موجب لاغری ساق ها نمی شود، اما به تنظیم شکل مفاصل کمک می کند. این تنظیم مفاصل به اصلاح شکل عضله ساق پا منجر می گردد. برخی ورزش های کششی مناسب برای ساق پا عبارتند از:

لمس کردن انگشتان پا: روی زمین بنشینید، پاهایتان را دراز کرده و به هم جفت کنید. به آرامی رو به جلو خم شوید تا دست هایتان نوک انگشت پاها را لمس کند. تا جایی که احساس سوزش نمی کنید به سمت نوک انگشت تان خم شوید و به مدت ۱۵ ثانیه در همین حالت بمانید.

حرکت کششی پا باز: طوری بایستید که یک پای شما بصورت کشیده در جلو و پای دیگر در عقب باشد. پاهای خود را تا جایی که می توانید باز کنید. زانوی پای جلو را خم کنید و پای عقب را صاف روی زمین نگه دارید. نگاه تان به جلو باشد و عضله ساق پا را تحت کشش قرار دهید. حدود ۱۰ تا ۱۵ ثانیه در این حالت بمانید.

قدم کشیده: بایستید و یک پای خود را صاف روی زمین قرار دهید. پای دیگر را مستقیم به جلو بکشید و نیمی از آن را روی جسمی با ارتفاع یک پله قرار دهید. رو به جلو متمایل شوید تا در ساق پایتان احساس کشش کنید. در این حالت نیز به مدت ۱۵ الی ۲۰ ثانیه بمانید و برای هر دو پا این حرکت را انجام دهید.

اسکوات

یکی از بهترین و تاثیرگذارترین ورزش ها برای عضله سازی پایین تنه اسکات است. بدین ترتیب، با تشکیل توده‌ عضلانی در این مناطق، باعث خواهید شد تا ساق و پایین پاهایتان متناسب‌تر بنظر برسد. این تمرین، عضلات ساق را نیز به فعالیت وا می‌دارد، اما باعث رشد آن ها نشده و فقط به لاغری ساق پا کمک می کند.

– برای شروع کافی است پاهایتان را بیشتر از عرض شانه باز کنید؛

– عضلات شکم و لگن را منقبض کرده و با خم‌کردنِ زانوها، روی قسمت لگن، پایین بروید؛

– حالا زانوهای خود را صاف کرده و بلند شوید.

– دقت داشته باشید که در حین انجام حرکت کمرتان را خم نکنید؛ زیرا باعث فشار آمدن به مفصل زانو می‌شود.

لانج از بغل

– برای انجام لانج از بغل و ضربه‌ی متقاطع انگشت پا به زمین، با پاهای چسبیده به هم بایستید و دست‌ها را در دو طرف بدن رها کنید.

– با پای چپ‌تان گامی بلند به سمت چپ بدن بردارید.

– سپس زانوی پای چپ را خم کنید و لگن را عقب بکشید. توجه کنید که هر دو پا باید در یک خط قرار داشته باشند. همیشه پایی که بیرون می‌گذارید خم می‌شود و زانوی پای دیگر کاملا صاف و کشیده باقی می‌ماند. در این تمرین باید کمرتان را صاف نگه دارید، مستقیم به جلو نگاه کنید.

– هر دو دست را در طرفین پای خمیده‌ مستقیم نگه دارید و با انگشتان‌‌تان زمین را لمس کنید.

– با تکیه بر پای چپ بلند شوید و بایستید، وزن‌تان را روی پای راست بیندازید.

– دست‌ها را به سمت سقف دراز کنید و در همین حال پای چپ را از جلوی بدن‌تان به سمت پای راست ببرید (حرکت متقاطع).

– از پای راست عبور کنید و نوک انگشت پای چپ را بیرونِ پای راست به زمین بزنید. 

این تمرین را روی هر پا ۱۵ مرتبه تکرار کنید.

دقت داشته باشید که برای جوابدهی بهتر این تمرینات حتماً از چسب های لاغری اصل کره استفاده کنید و همچنین برای جوابدهی بهتر چسب های لاغری حتماً از تمرینات ورزشی ذکر شده بهره ببرید.

همیشه سلامت و تندرست باشید.

تاییدیه های چسب لاغری ران و ساق پا

این چسب با داشتن بارکد اصل بودن خود را نشان می دهد و از این طریق اصل بودن محصول قابل پیگیری است.این چسب دارای تاییدیه های فراوانی است و گواهینامه های زیادی را دریافت کرده است که با سرچ در اینترنت می توانید این موضوع را ببینید.این محصول همچنین دارای تاییدیه اف دی ای FDA آمریکا نیز است.

1
دیدگاه‌های نوشته

    مطلب بسیار مفیدی بود و از خریدم بسیاری هستم.